S I K E C I L
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Ahad, 21 April 2013 • 4:50 PG • 0 comments
                                               Click! Clack! Click! Clack.
Assalammualaikum :) Ayoooo guys. Hehe, malam yang indah lagi menawan, Aku nak cerita pasal PERSAHABATAN . Anda anda semua mesti tahukan apa itu persahabatan? Tapi korang tahu ke? Apa erti persahabatan? Jangan salah anggap. Kawan dengan sahabat lain maksudnya. Kita punya ramai kawan tapi sahabat kita ada ke? Yang selalu dengan kita, bila kita susah dia tolong. Kawan adalah orang yang ada disekeliling kita, yang kita selalu sakat. Sahabat? Yang selalu dengan kita bila kita susah senang gelisah? tak semua kawan boleh tolong kita. kadang kadang ada yang buruk kan kita tapi sahabat, dia tutup aib kita. marah orang lain kalau cakap pasal kita. Korang ada sahabat macam ni. Aku tak ada sahabat tapi kawan ramai. Susah nak cari. Zaman sekarang ada lagi ke? Zaman sekarang ramai yang bunuh kawan sendiri pasal kekasih. Bodoh? Sah bodoh. Hehe *serius ni. Disebalik cerita ni, dulu aku pernah diperbodohkan oleh kawan sendiri. Cehhh sungguh tak sangkaaa. Jadi kawan dan sahabat lah dengan orang baik. Baik banyak segi tapi pilih yang betul :) Berundur diri dengan salam, Assalammualaikum :D
 


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Blablabla for short. I'm 15 y/o and study at SMKKS. Im shortest in class. Call me Ainin
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Falling love with he, dont leave me. Hahahaha
  •                                                  O...
  • Kembali lagi :)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome